2011. november 16., szerda

Sütőtök tészta rukkolás öntettel

Kicsit eltűntem, mert a gépemről is eltűnt minden ! 
Bejött a hideg, így egyre jobban vágyom egy kis szaunázásra, hiába ilyenkor olyan jól tud esni. Amúgy jól vagyok. Meg se tudnám mondani mikor voltam utoljára beteg:-) lepattannak rólam a vírusok, na meg a bacik is ! Amióta a reggeleket búzafűlével kezdem,  még inkább rögzült bennem tudatilag is, hogy én aztán úgy megerősítettem az immunrendszerem, hogy nekem aztán semmi se árthat, és ez így is van! Azért elfáradni én is tudok, ez bebizonyosodott hétvégén. Örökzöldeket ültettünk, 80 darabot. Már délután 6-kor aludtam volna, úgy kidőltem, na igen, nem szokta a paraszt a szántást! :D Amúgy nagyon élveztem az ültetést, napsütés, jó levegő, szeretek kinn lenni, kertészkedni, és ez azért elég látványos volt ennyi fát beültetni a semmi helyére....most aztán várom a tavaszt, hogy nézhessem, figyelhessem, hogyan nőnek, erősödnek...

Ma ez volt az ebédem, elég ködös idő volt, így a fotóm is kicsit ezt tükrözi, nem vakuztam, lámpáztam...


Sütőtök tészta rukkolás öntettel:

Tököt, megpucoltam, leszeltem.

Rukkolás öntet:

1 paradicsom
fél kápia paprika
pici citromlé
olívaolaj
1 aszaltparadicsom
fél gerezd fokhagyma ( elhagyható)
1 marék rukkola

Tegyünk mindent turmixgépbe, és dolgozzuk össze.
Keverjük össze a szószt a tésztával, megszórhatjuk, dióval vagy tökmaggal.

Nincsenek megjegyzések: