2011. július 14., csütörtök

Saláta spenótos pestoval

Itt a nyár és most aztán tényleg van miből válogatni a nyers evőknek. Reggel mindig zöldturmixot iszom, de most valahogy úgy érzem ez nem elég, itt az ideje, hogy kísérletezzek és növeljem a dózist. Még több zöldet fogok tenni a turmixokba. Anno amikor voltam Gittánál volt egy lány aki azt mondta, hogy csak zöldeket turmixol gyümölcs nélkül és azt issza, és neki bejön ízre is.  Na itt még nem tartok:-) Hogy növeljem a zöldek bevitelét a sok levélből álló salátáimra is zöldekből csinálok öntetet. Íme a tegnapi ebédem!

Saláta spenótos pestoval:
Összevágtam, céklalevelet, sóskát, spenótot, zöldség zöldjét, 1 paradicsomot, pici paprikát. 

Spenót pesto:
Turmixoltam spenótot, fokhagymával, sóval, napraforgóval és bazsalikommal. A salátára öntöttem, megszórtam fenyőmaggal és olíva olajat csurgattam rá.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És a zöld turmixot hogy csinálod? Ez nagyon érdekelne.