2011. június 8., szerda

Neera méregtelenítés

Neera méregtelenítésbe kezdtem, már harmadszor. 2 tíz napos kúrán már túl vagyok, remélem most is összejön. 10 napig csak folyadékot iszom ami pálma- és juharfa nedvéből készül, friss citromlével vízzel...
Most munka mellett csinálom így elmondhatom, hogy így könnyebb. Ha az ember otthon van, ott a csábítás, jobban ráér...így munka közben repül az idő, nincs csábítás és én könnyebbnek érzem a megvalósítást. Teljesen jól vagyok, most leszek túl lassan a harmadik napon. Még futni is járok a méregtelenítés mellett:-) 
Elnézve a fiatalokat sokszor ledöbbenek, hogy a vékonyka lányok is tele vannak narancsbőrrel, köszönhetően a sok felhalmozott méreganyagnak amiket szervezetük raktároz.  Ha a narancsbőrt szeretnénk csökkenteni, esetleg megszüntetni érdemes ezt a kúrát kipróbálni. Itt a hőség és lekerülnek a ruhák, ha sokan az egészségük miatt nem tennék meg, remélem legalább a külsejükért megteszik. Van még egy hatása a sok egyéb mellett ami miatt szeretik, kilók vesztésével jár. Csodásan méregtelenít és a test tisztulásával tisztul az elme is.
Már több embernek ajánlottam, ők is megcsinálták. Volt, hogy a férjem is csatlakozott. Most csatlakozzatok Ti is:-)

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Ügyes vagy!!! Drukkolok !!

Sütő Mónika írta...

Köszönöm! Azért néha nem egyszerű!