2011. augusztus 2., kedd

Dinnyés-kókuszos turmix from Greece :-)

Csináltam magamnak egy finom gyümölcsös turmixot, persze Emma ahogy meglátta, megszerette és elkobozta tőlem. Na igen elég csábító lett tetején a "tejszínnel"!  A kép  és az ital is Görögországban készült. Ilyen volt a kilátás a tenger felé, a másik irányba az Olymposzt láttuk. Az ital most egy egyszerű botmixerrel készült, csak azt vittem magammal. Tavaly bepakoltam a 2 lóerős gépemet, na annak azért van hangja, így alig mertem használni, nehogy azt higgyék, hogy valaki bontja az apartmant...!:-) Így most ezt a kis helyen elférő, gyengébb változatot vittem, persze ez is tökéletesen megfelelt.
Dinnyés -kókuszos turmix: 
1 sárgabarack, 1 őszibarack víz helyett magmentesített dinnye darabokat tettem hozzá és felöntöttem kevés dobozos kókusz tejjel, turmixoltam és tetejére kókusz tejszín került.

Nincsenek megjegyzések: