2011. augusztus 12., péntek

Guacamole és tortilla chips

  Eljött az ideje, hogy készítsek valamit kukoricából is. Mexikói finomságot, tortilla chipset aszaltam, és guacamolet mártogattam vele.
Tortilla chips: 
4 kukorica
2 fokhagyma
200 gramm tök ( cukkini hámozva)
1- 2 evőkanál olívaolaj
A csövekről késsel levágtam a szemeket, a többi hozzávalóval turmixoltam, majd aszaló tapadásmentes lapjára kentem kb 3 mm vastagon, és egy napig aszaltam, amikor egyik fele megkeményedett levettem a lapról és megfordítottam, ollóval kis négyzetekre vágtam és ropogósra aszaltam.

Guacamole:
1 érett avokádó
1/4 lila hagyma apróra vágva,
1 paradicsom (apróra vágva, kimagozva),
1/2 chilipaprika (kimagozva és az is eret kivágva),
1 evőkanál friss lime- vagy citromlé,
1 evőkanál koriander (apróra vágva),
1 fokhagyma (apróra vágva), 
só, 
frissen őrölt bors

Elkészítés: avokádót villával pürésítjük, majd a többi hozzávalót belekeverjük.

Nincsenek megjegyzések: