2011. szeptember 15., csütörtök

Töltött cukkini sajtmártással

Ebédszünetben sokszor haza sietek és összedobok egy friss és gyors salátát. Most valami mást kívántam, így a szabad 1 órámban elkészítettem, és elfogyasztottam ezt az ételt, és még vissza is értem a munkahelyemre, szóval ez egy gyors fogás, persze a mosogatás az későbbre maradt:-)

Töltött cukkini sajtmártással:

Cukkinit 3- 4 centinként felszeleteljük, a belsejét kikanalazzuk.

Töltelék:
1 csésze dió
1 csésze kockázott kápia paprika
szójaszósz
1 evőkanál inaktív sörélesztőpehely
késhegynyi pirospaprika
bors
őrölt kömény
1 aszalt paradicsom
fél gerezd fokhagyma
 Mindent aprítógépbe öntöttem és jól összekevertem. Ha túl nedves, lehet bele tenni egy kevés útifű maghéjat, majd a cukkinikba tölteni.

Sajtmártás:
Inaktív sörélesztő pehely, kevés citromlé, só, szerecsendió, fehér bors, esetleg kicsi fokhagyma pépesítve . Mindent egy kis edénybe teszünk, és annyi vizet adunk ill. keverünk hozzá, hogy folyékony állagot kapjunk.

Sajtszószba beleültettem a töltött cukkinit és megszórtam friss snidlinggel. Néhány fej paradicsommal fogyasztottam.


2 megjegyzés:

ezisén írta...

Jó hogy visszatértél, a sajtmártás nálam is nagy kedvenc.

Sütő Mónika írta...

Köszi!:-) Hétfőn még megyek Görögbe, de ez lesz az utolsó. Ott is lesz net úgyhogy remélem jelentkezem!:-)