2011. november 10., csütörtök

Kivis süti

 Ma 50 percet futottam. Nagyon örülök neki, mert régebben nem szerettem futni. Mostanában valahogy ráéreztem az ízére, és ha 1 nap kimarad, már hiányzik. Bírtam volna tovább is, csak a bokám jelzett, hogy kéne egy" normális" cipő, igazi futócipő. Elkezdtem nézegetni a neten, hihetetlen milyen a választék! Van amelyikben van gps, van amelyik kapcsolódik a telefonodhoz így minden infót tudhatsz magadról, van amelyik olyan, mintha mezítláb lennél.... nem egyszerű, de hamarosan meg lesz a döntés:)

És íme a mozgás után jól megérdemelt finomság!



Kivis süti:
Az alap tészta ugyan az , mint a házi tökös- mákos chia magos sütié

Alap:
130 gramm napraforgó ( 1 csésze)
100 gramm mandula ( 1 csésze)
10 datolya
fahéj
szegfűszeg
reszelt citromhéj ( 2 citromé)
130 gramm sütőtök
ha nem elég édes, méz
Hozzávalókat aprítógépben eldolgozzuk, majd kicsi csatos tortaformába nyomkodjuk, vagy akár kisebb formákba, ahogyan én is csináltam ( fotókon látható). Erre jön kivi krém.

Kivi krém:

2 avokádó
2 banán
6 kivi
édesítő, agávészirup, esetleg méz
3 evőkanál kókuszolaj
1 evőkanál útifűmaghéj
csipet fahéj
 
Hozzávalókat aprítógépben krémesre keverjük, majd az alapra öntjük. Kiviszeletekkel díszíthetjük, én gránátalmát is szórtam rá. Fogyasztás előtt hűtőben pihentetjük.

Nincsenek megjegyzések: