2012. február 11., szombat

Édes... :)

Gondolom veletek is sokszor előfordul, hogy kívántok valami finomságot, ennétek valami édeset. Ilyenkor legtöbbször fogok egy jó édes almát, lereszelem, megszórom mákkal és ez teljesen kielégíti az édesség utáni vágyamat és még laktató is. Már máskor is megosztottam ezt a receptet, de most apró változtatásokat végeztem. A mákot 3 napig csíráztattam. Némelyiken már látszottak a kis csírakezdemények. Így csíráztatva a mák teljesen megpuhult, és nem kellett megőrölni. Megszórtam fahéjjal is és a kép kedvéért meglocsoltam mézzel, ezt legtöbbször nem szoktam, mert az alma magában is elég édes. A tetejére narancshéjat reszeltem.

Mákos tészta:
alma
mák
fahéj
méz
narancshéj

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Egyszerű és nagyszerű, közben meg olyan Mónis, ahogy én szeretem ::)) Már csírázik a mák hogy elfoglalja méltó helyét majd a reszelt almán...

Sütő Mónika írta...

Ugye milyen édesek a mákszemek csírázás közben...vettem egy irtó jó reszelőt vagy 300 forintért, az szuperül elvágja kis csíkokra az almát... szeretemmmm