2012. február 19., vasárnap

Velencei maszk házilag

Íme az arany maszkom
Tegnap velencei karneválon jártam. Már készültem jó előre, és összehoztam 1-2 maszkot papírmaséból. Most próbáltam először ezt a technikát. Igazán egyszerű, szép és könnyű maszkot lehet így készíteni. Megadok egy oldalt, ahol szépen leírják a technikát, én is ezt követtem. A domború részt, a díszeket fekete kontúrozó üvegfestékkel nyomtam rá, majd amikor megszáradt lefestettem aranyfestékkel (vizes alapú) , ragasztópisztollyal arany szalagot tettem körben a szélére, ezt is átkentem aranyfestékkel, hogy ne csillogjon annyira. A belső részére két oldalt fekete szalagot ragasztottam. Néhány fekete tollal díszítettem a tetejét, amit a belső részéhez ragasztóval rögzítettem. A legvégén lelakkoztam a felületet.
Készítettem egy fekete-fehér maszkot is, aminél az alap műanyag volt, erre a fehér műanyag maszkra díszítettem, fekete üvegfestékkel. Körben fekete szalagot ragasztottam rá, a tetejére egy masnit kötöttem.

Papírmasé maszk készítés:

A másik fotón fekete-fehér kendőt vettem fel hozzá

Tapétaragasztó helyett én készítettem hozzá ragasztót. 2 deci vizet forraltam tettem bele sót és kukorica keményítőt, így kaptam egy sűrű, de jól kenhető ragasztót.

Íme még egy oldal a házi maszkokhoz:

arany maszk itt




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Azt megkérdezhetem hogy a fekete fehér maszkodhoz honnan szerezted be az alapot? Én már régóta keresem ezt a fajta alapot, de sehol nem találtam. köszi a választ