2011. december 1., csütörtök

Advent, ünnepi hangultban

Egy kedves ismerősöm jegyezte meg a napokban, hogy milyen fontos a nők szerepe az adventi időszakban. Ők azok akik átalakíthatják ezt a hónapot, hogy átérezzük másságát. Kívül és belül is érdemes rákészülni, ráhangolódni. Vannak akik ilyenkor is böjtölnek, elcsendesednek. Én szeretem kidíszíteni a házat. Emmával sokszor karácsonyi énekeket hallgatunk és énekelünk, és már mézeskalácsot is készítettünk. Szeretek különböző díszeket és  adventi koszorút készíteni. Szerencsére a kertben van elég zöld, így fenyőágakat nem kellett venni. Tegnap este készült ez a toboz karácsonyfa. Tavaly is csináltam egy hasonlót. Kúpot formáztam fehér papírból, majd arany színű csomagolót ragasztottam rá. Szétszedtem egy tobozt, és ragasztópisztollyal alulról kezdve felragaszgattam a toboz darabjait. Ha kész lehet lakkozni, vagy lefújni arany esetleg ezüst színűre. Én csak mű hót szórtam rá. Jó barkácsolást!



A dohányzóasztalt is kidíszítettem. A vázába fenyőágakat tettem és karácsonyfadíszeket aggattam rá. Fontam borostyánból egy koszorút a közepébe tettem egy nagy gyertyát, üveggel védve. Az üvegbe gyöngyöket és 1-2 borostyánlevelet tettem, az üveg köré pedig fenyőágakat böködtem, gömbökkel díszítettem.












Több adventi koszorút is készítettem, de ez a kedvencem, ami a csilláron lóg.

Még gyertya, mert gyertyából sohase elég!:)

Nincsenek megjegyzések: