2012. január 16., hétfő

Ötlet

Múlthéten vettem zacskózott salátákat, amikhez már csak egy öntet kell és kész is a sali. Ez aztán gondolkodóba ejtett. Minek vegyek zacskósat, amikor én is elkészíthetem ugyan úgy előre,  és az frissebb is, olcsóbb is, talán tisztább is és biztosabb is a származása, minősége. Így aztán bevásároltam zöldségekből és szépen lereszeltem őket egy nagy tálba. Céklát, répát, almát, karalábét, káposztát, vágtam hozzá kevés zöldségzöldjét és ezt tettem a hűtőbe. Tavaly a Jézuska hozott nekem speciális vákumozható dobozokat (Zepter), így ilyenbe tettem a salátát is, mivel így még tovább megőrzi frissességét. Most ha rám tör az éhség csak odamegyek a hűtőhöz és előveszem az előkészített saláta alapom. Ma délbe és este is ez a saláta volt az alap, ehhez tettem még csírákat és készítettem isteni önteteket, na de erről később....  :)

Nincsenek megjegyzések: