2012. március 13., kedd

Chia magos csokiparfé

Ismét kísérletezésbe kezdtem, és meglepetésemre valami különleges állagot és ízvilágot sikerült létrehoznom. 

Chia magos csokiparfé:

2 dl kókusztej ( dobozos)
1 evőkanál méz
csipet vanília
1 evőkanál kakaópor
3 evőkanál chia mag

Kókusztejet összekevertem a többi hozzávalóval és egy éjszakára a hűtőbe tettem. Reggelre, úgy megszívták magukat a magok, hogy az egészből egy jó sűrű krém lett. Ezt a krémet formába töltöttem, majd a formából kivéve, megszórtam aprított kesudióval, citromhéjat reszeltem rá, meglocsoltam néhány csepp juharsziruppal és mézzel, alá pedig pici kókusztejet öntöttem.

3 megjegyzés:

Judit írta...

Jujjj de guszta :-)

Névtelen írta...

Óriási a kreativitásod, és a szépség és jó ízléshez való kapcsolatod. Csak gratulálni tudok hozzá.

Sütő Mónika írta...

Köszönöm!:)