2012. március 29., csütörtök

Élménybeszámoló...




Vasárnap a Patakyban Családi és Egészségnapon jártam. Már nagyon vártam ezt a napot, hogy találkozhassak hasonló gondolkodású, rezgésű emberekkel.

A választék hatalmas volt. Rengeteg kiállító, különböző termékek, előadók és sok- sok kóstoló... Fotó sajnos nem sok született, csak néhányat készítettem a telefonommal. Az ételkészítésnél megint nagy volt az érdeklődés. Amíg készítettem a tortát, Gitta szóval tartotta az embereket. A legnagyobb elismerés az volt, hogy egy bácsi még a csatos tortaformát is lenyalogatta:) 

Családias hangulat volt, sok-sok ismerőssel. Utánam Gitta készített magtejet, pástétomot és hajdinakását. A pástétom különösen finom volt, vettem egy kis csírát és azzal csipegettem. Horváth-Szováti György tartott egy igazán tartalmas előadást. Délután 4-kor pedig Nagy László Zoltánt lehetett meghallgatni. Érdekes volt hallani, hogy ő is próbálkozik és szimpatizál a 80/10/10 elméletével és gyakorlatával. Joan is jelen volt igaz most csak kiállítóként, de ételeit így is meg lehetett kóstolni. Voltak gépek, bio zöldségek, gyümölcsök, magok, csírák, könyvek, minden ami a nyers étkezéshez szükséges lehet. Jól be is vásároltam :)


Nincsenek megjegyzések: