2012. március 17., szombat

Programajánló :)

Budapest, Budapest te csodás..... :)


Lesz egy klassz program  a kőbányai Kőrösi Csoma Sándor Kulturális központban március 25-én vasárnap „EGÉSZSÉG ÉS ÉLETIDŐ” Tavaszi Családi és Egészségnap címmel ! Én nem hagynám ki! 

A teljes program a Kőrösi honlapján

 Ha érdekel a nyers étkezés, de még csak hallottál róla, akkor ott a helyed, hogy végre közelebbről is találkozzatok!Ha már egy ideje kóstolgatod a nyers fogásokat, akkor is ott a helyed, hogy még többet tudj meg erről az életformáról.

 Az 1-es teremben olyan kiállítók lesznek, akik valamilyen formában kapcsolódnak a nyers ételekhez, a nyers életmódhoz. Lesznek könyvek, alapanyagok, biobolt, biokertész, kész nyersételek, profi edények, eszközök, csírák, búzafű, élő lekvár, stb. Megkóstolhatod aNyersétel Akadémia termékeit, italokat, édességeket. Készítünk együtt nyers tortát, és valamilyen nyers főételt, sok sok italt.

Előadást tart Nagy László Zoltán, az amerikai Hipokratész intézet életmód tanácsadója. Rá nagyon sokan kíváncsiak, legutóbb, a Zöldturmix fesztiválon is óriási sikere volt. Most nem az 1-es teremben, hanem a színházteremben hallgathatjuk meg őt délután 16 órától. 

Gyere el, nagy szeretettel várunk téged is!

1 megjegyzés:

Judit írta...

Kedves Móni!
Bár nem vagyok nagy blog kommentelő, most továbbítanom kell egy díjat, ami a megjegyzéseket érinti :-) Nálad ha jól tudom egyszer, esetleg kétszer hagytam megjegyzést, a blogot viszont mindig szívesen nézegetem, így Rád is gondoltam, kérlek, fogadd szeretettel :-)
Gyere be érte:
http://kincsesbarlang.blogspot.com/2012/03/kommentek-blog-dija.html