2011. február 5., szombat

Avokádós-rukkolás szendvicskrém

Ma ez a finomság volt a vacsorám. Káposztás kenyér volt az alap ami maradt régebbről, erre készítettem egy finom krémet. Tetejére aszalt hagyma került.

Avokádós-rukkolás szendvicskrém:
Turmixgépbe tettem 1 avokádót, nyomtam rá citromot, megsóztam, vágtam rá snidlinget és összekevertem. Tettem hozzá 1 marék rukkolát majd pulzálva ezt is hozzákevertem, úgy hogy a rukkola nagy darabokban maradjon.

 Káposztás kenyér: káposztát turmixoltam vízzel, levét leszűrtem és elraktam pár napra, ebből lesz a savanyú káposzta lé amit sajtok, energia leves ( Energy Soup , Ann Wigmore) és egyebek összetevője lehet. Ami megmaradt káposzta tálba tettem. Turmixgépbe raktam 2 marok sütő tököt, sót, vizet ezt turmixoltam. Hozzáöntöttem a káposztához, összekevertem. 2 felé szedtem.
Egyiket lenmaggal kevertem össze, és hajdina csírával. Kb fele annyi a hajdina mint a káposzta.
Másikat sárga lenmaggal és kb 1/3 annyi vagy még kevesebb csiráztatott napraforgó maggal, ebbe kevés indiai fűszert is szórtam. Aszalóba tettem kb 1 napot aszaltam A kerek alakúakat lángos szaggatóba nyomkodtam onnan a szép forma.

Nincsenek megjegyzések: