2011. február 11., péntek

Sós kosár és csomagolt banán


Ma reggel nem volt kedvem turmixhoz.
Az aszalón pihent egy ananász gyümölcslap, gondoltam becsomagolok 1 banánt ebbe:-)
 Elég jól sikerült, és kicsit feldobta a kissé már unalmas banánt. Ananász lapot úgy készítettem, hogy az ananászt turmixoltam majd az aszalóban elsimítottam és megaszaltam. Az ananász lap, édes, finom, picit ragadós és jól formázható.

Szeretem az ananászt, de ha leszeltem és úgy aszaltam elég nehéz volt elrágni, így turmixolva aszalva, könnyebben fogyasztható és az íze, az isteni tömény ananász íz!

Ebédre málna levest készítettem, másodiknak cukkini tésztát, gombás bolognaival. Ez már szerepel a blogomon. 

Tegnap készült a fenti képen látható sós kosár, uborka krémmel. Ma ezt is elfogyasztottam.

Málna leves: Turmixoltam banánt, ananászt ,málnát, vizet, citromlevet.



A sós kosárnak ugyanaz a tésztája, mint a tegnapi sós tortáé. Muffin formába tettem és 1 éjszakát aszaltam egy darabig formában, majd a formából kivéve. Majd megtöltöttem a tegnapi uborka krémmel. Tettem rá paradicsomot és uborkát.

Sós tészta:
1 zacskónyi mandulát áztattam, szárítottam majd megőröltem. Aprítógépbe tettem 1/2 cukkinit, 2 szelet kápia paprikát, sót, aszalt hagymát, 3 datolya paradicsomot, citromlevet, és egy kávédarálónyi őrölt sárga lenmagot aprítottam, majd a mandula darálékkal összekevertem. Ha nem tészta állagú lehet kicsit vizezni, lényeg, hogy összeálljon. A tésztát a formába nyomkodtam, és 1 éjszakát aszaltam.

Uborka krém:
Turmixgépbe tettem 1 avokádót, 1/4 kígyó uborkát, citromlevet, fokhagymát 5 csepp stíviát, sót.

Nincsenek megjegyzések: