2011. február 3., csütörtök

VILÁGMÉRETŰ FÖLDMEDITÁCIÓ és a diéta 11.napja

Nem tudom szoktál-e meditálni vagy imádkozni,  esetleg ez érdekelhet:

Közös Földmeditációra hívlak 2011. február 4-én( péntek) 21 óra 12 perctől!
Tibeti Teremtő nap lesz és VILÁGMÉRETŰ FÖLDMEDITÁCIÓT szervezünk.
22 országból áramlanak felénk a részt vevők.
...
Ezen a napon hihetetlen erővel növekszik a Meditációnk ereje.
Kérlek segítsd a folyamatot! Ha mindannyian aktívan részt veszünk a szervezésben is, több ezren lehetünk a közös energiában. A kritikus tömeg elérése mind közelebb kerül!

Kérlek a weboldalon csatlakozz, ha hívást érzel erre a Feladatra!

Erre az alkalomra letölthető vezetett zenés meditációt találsz majd a weboldalon.

Tegyünk együtt Földanyáért! Minél többen meditálunk Egységben, annál erősebb lesz a Szeretet Energiája.

Kérlek juttasd el minél több helyre ezt a Hírt! Fusson az energia mindenfelé.


Szeretettel: Szabó Kinga Kiara
Honlap: www.energologia.hu
A Földünkért meditálók közössége
E-mail: energologia@energologia.hu

Volt itthon gesztenye, gondoltam megkóstolom nyersen. Ütős! Ettél már nyers gesztenyét? Már nem csodálom, hogy a vaddisznó mindent feltúr érte:-) Jó pár darabot megettem, aztán gondoltam  megnézem, mert lehet nyersen mérgező. De nem, nem mérgező, ehető! Íme néhány adat:

100 g friss, megpucolt gesztenye tápértéke
Kcal/kJ 192/813

Fehérje 2,48 g
Zsír 1,9 g
Szénhidrát 41,2 g
Rost 8,37 g
Víz 44,87 g
Nátrium 2 mg
Kálium 707 mg
Kálcium 33 mg
Magnézium 5 mg
Foszfor 87 mg
Vas 1,32 mg
A vitamin 12 mg
B1 vitamin 0,23 mg
B2 vitamin 0,22 mg
Niacin 0,5 mg
C vitamin 6,0 mg
Kísérletbe kezdtem, és kávé darálón készítettem gesztenye krémet, amit mézzel édesítettem, meg kevés kakaó porral. Ezt töltöttem ananász tésztába, ami ananász turmixolva ,aszalva. Ez a tészta nagyon jól formálható. A csokikrém avokádóból van, kakaó porral, mézzel, vaníliával turmixolva. 
A gesztenye nyersen magában is finom, roppanós csemege!!!

Ja apropó diéta. Ma természetgyógyásznál voltunk testvéremmel így dobozból ettünk, pácolt, aszalt zöld egyveleget gombával.
Fotót nem teszek, mert nincsen szép...az étel nagyon gyors és egyszerű. Elővettem a reszelőgépet és amim volt egy nagy tálba reszeltem. Karfiolt, kápia paprikát, sárgarépát, majd gombát szórtam rá, bepácoltam, olíva olajjal, citromlével indiai fűszerrel és éjszakára megpihent az aszalóban.



Holnap IMA A FÖLDÉRT!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Krisztián írta...

Szia Mónika!

Egy kicsit más kérdésem lenne, mint a nyers étkezés.Már eddig is azt éreztem, hogy még így a neten keresztül is sugárzol, mind az írásaid, mind pedig a fényképed ami fent van. És ez biztosan nem "csak" az étkezésnek köszönhető.
Szóval a kérdésem, hogy milyen spirituális, ezoterikus, vallási irányzattal foglalkozol? Mert ugye jól érzem, hogy valami van?

Judit

Sütő Mónika írta...

Szia Judit!

Sokáig kerestem, aztán rájöttem, hogy nincsenek nagy titkok, az élet rendkívül egyszerű és csodás. Amiben megtaláltam azt amivel azonosulni tudok az a Bruno Gröning Baráti Kör, Bruno Gröning tanítása. Bizony aki Őt megismeri, és amit képvisel, az "sugározni" fog. Általa éreztem meg először az energiákat...

Ha szeretnél többet tudni ide írhatsz: suto.monika@gmail.com

http://www.bruno-groening.org/magyar/