2011. március 29., kedd

Kókuszos- csoki gombóc /coconut-chocolate balls/

Mióta nyers evő lettem sok kókuszos édességet készítek. Ez a recept az elsők között volt  amit megcsináltam. Sikeres kis gombócok lettek:-)

Kókuszos- csoki gombóc:

Fogunk egy edényt, teszünk bele kókuszdarát, fahéjat, kakaóport, vaníliát, csipet sót. Turmixgépbe turmixolunk vizet mazsolával, majd az edénybe öntjük, és jól összekeverjük. Ha nem elég édes, lehet még adni hozzá mazsolát, vagy mézet. Ha nem elég nedves mehet bele víz, ha vizes, akkor kókuszdara. Jó tömör tésztát kell kapjunk. 
A tésztából fagylaltos kanállal veszünk és az aszaló tálcájára rakjuk a golyókat sorban. Én a golyók tetejét a fagyis kanál aljával benyomtam és oda kókuszos krémet tettem. (kókuszreszelék megdarálva, mézzel elkeverve). A golyókat fél napig aszaltam, majd csoki mázba (kakaó por, kakaó vaj, méz) mártottam és kókuszreszelékkel megszórtam.

Nincsenek megjegyzések: