2011. március 23., szerda

Marcipános-csokis muffin

Te milyen vagy, szívesen meghallgatsz másokat? Nyitott vagy új dolgokra? Én igen! Meghallgatok, nyitott vagyok. Sokszor talán túlságosan is a külső szemlélők szerint, de én ilyen vagyok és nem is szeretnék más lenni! Van aki azt mondja naív. Mondhatni igen. Ha valakivel beszélgetek és mond valamit én azt neki elhiszem, de szerintem ez a természetes. Hogyan is állhatnék úgy az emberekhez, hogy ugyan nekem ne is gyertek ezzel, úgy is tudom, hogy hazudtok...

Valahogy megőriztem ezt a gyermeki hitet, bizalmat az emberekben és nekem az élet így szép! Aztán előfordulhat, hogy koppanok egy-egy embernél, akkor annak az illetőnek már pedáloznia kell azért, hogy újra bizalmamba fogadjam, de ez elég nehézkes dolog...szeretem az igaz embereket, az örök értékeket!

Maradt tegnapról csoki krémem, gondoltam valami édeshez felhasználom. Íme az eredmény:-)

Marcipános-csokis muffin:

Tészta:
1/2 kávédarálóban őrölt mandula
1/2 kávédarálóban őrölt kókuszreszelék
csipet fahéj, csipet só
Édesíteni agavé szirup vagy méz
kevés víz annyi, hogy összeálljon a tészta



Csoki krém:
1,5 avokádó
2 kanál kókusz olaj
kicsi vanília
csipet fahéj
3 kanál kakaópor
édesítés lehet juhar sziruppal, mézzel, stiviával
Turmixgépbe tettem a csoki krém hozzávalóit, és addig turmixoltam egy kevés vízzel amíg szép homogén nem lett. Sokszor 1 műanyag kanállal lenyomkodtam a krémet a késekhez és ismét turmixoltam. 

Tésztát formába nyomkodtam a közepén üreget hagyva, ide került a kakaó krémes töltelék. Formáztam tésztából a tetejére egy kerek kalapot, ezt körben rányomkodtam. Kakaó krém csillagokkal díszítettem.

3 megjegyzés:

Nagy Szaffina írta...

Valami hasonlón már én is gondolkoztam, mert imádtam régen a marcipánt! Örülök, hogy Te ezt megcsináltad, mert így kész receptet tudok készíteni! Köszönöm! Megint isteni lett! Nagyon ügyes vagy!

Sütő Mónika írta...

Még karácsonyra készítettem marcipános szaloncukrot, a receptje fenn van a blogomon, na az az igazi marcipános:-)
Rájöttem, hogy a férjednek igaza van, és szeretem az édes ételeket. Érdekes, mert amióta nyersen táplálkozom vonzódom jobban a nyers édességekhez, a csokik, sütik (sütött) nem érdekeltek.
Köszönöm:-)Aranyos vagy

Névtelen írta...

Nem teljesen ertem, hogyan fog osszeallni ha nem sutom meg?
Aliz