2011. március 28., hétfő

Sajtos pogácsa

Íme még 1 ötlet:  ha csináltok
rozmaringos, sajtos és szezámos rudakat és esetleg marad tészta, lehet formázni belőle pogácsákat. Jó kis ebéd lehet egy finom leves néhány szem pogival:-)

Sajtos pogácsa:

 Turmixoltam 1 padlizsánt, kevés vízzel, sóval, 1 kávédarálónyi lenmag őrleménnyel, 1 kávédarálónyi zabpehely őrleménnyel, 1 evőkanál útifűmag héjjal. Tettem hozzá mandula őrleményt, annyit, hogy gyúrható, formázható tésztát kapjak kb. 150 grammot. A sajt ízt az inaktív sörélesztő pehelytől kapja. Kb 1 kanállal tettem hozzá, érdemes megkóstolni a tésztát, hogy elég sajt ízű-e? Ha nem mehet még bele pehely. Napraforgó magot is gyúrtam a tésztába, majd kis golyókat formáltam, kilapítottam és késel berácsoztam a tetejét. Aszalóba tettem így külseje ropogós belseje puha lett:-) fincsi 

Nincsenek megjegyzések: