2011. március 24., csütörtök

Szendvicstekercs

Íme egy jó kis vacsora ötlet. Mivel maradt  ebédről 1-2 hozzávaló, elkészülhetett ez a szendvicstekercs.

Szendvicstekercs:

Tészta: cukkinit turmixoltam sóval, kevés köménnyel ill. lenmagőrleménnyel. A tésztát szétterítettem az aszalóban és 1 napig szárítottam.

Töltelék:
cukkini csíkok, káposzta aprítva citromlével, sóval, olajjal megbolondítva, és maradék darált hús.

Darált hús:
1 sárgarépa
fél kápia paprika
1 aszalt paradicsom olajban eltéve
kis csokor fokhagyma szár
1/3 cukkini hámozva
1 kanál lenmag és 1 kanál tökmag őrölve
1 kanál útifűmag héj
citromlé

bazsalikom, bors, ki milyen fűszert szeret
Ezt mind aprítógépbe tettem és olyan kicsire összedolgoztam, hogy szépen összeálljon.
Tésztát megtöltöttem, feltekertem, ferdén középen kettévágtam. 
Mártogatós szósz, paradicsom, fokhagyma, citromlé, bazsalikom, só, turmixolva kicsi vízzel.

Nincsenek megjegyzések: