2011. május 3., kedd

Csokis-málnás kókusz kosár

Valaha az első nyers sütik között már csináltam hasonló kókusz kosarat, gondoltam készítek rá új variációkat. Íme az első!

Csokis-málnás kókusz kosár:
6-7 formához elég massza.

2 evőkanál kókuszolaj
4 kávédarálónyi kókuszdara
méz
citromlé

Kókuszreszeléket megdaráltam, összekevertem mézzel, kis citromlével, és felöntöttem olvasztott kókusz olajjal. Kanállal jól összekevertem, majd kosárkákba nyomkodtam.  Hidegre tettem! :-)  Ott jól megdermedt, és ilyen cuki kosárka lett.
Tölteléknek málnát tettem bele, csurgattam rá csokoládét( kakaóvaj, kakaópor, méz) és kókusz tejszínnel díszítettem.
Kókusz tejszín: konzerv kókusz tejet kivettem a hűtőből és a tetején megdermedt sűrű kókuszt lekanalaztam. Citromlével, mézzel habbá vertem, majd habnyomóból díszeket nyomtam a kosárkára.

Tanács! Ha vékonyabbra készítjük a kosár oldalát, még több süti készülhet és kevésbé lesz laktató. Nekem kicsit vastagra sikerült, de szerintem vékonyabb kosárral és több gyümölccsel meg habbal még finomabb!

Nincsenek megjegyzések: