2010. december 30., csütörtök

Kókusz kosár, kókusz golyó

Szilveszteri készülődés van. Egész nap a konyhában ügyeskedtem. Van ami még most aszalódik és van ami már elkészült. Én meg kikészültem...
 annyit kóstolgattam, hogy már semmit se bírnék enni.

 És íme a találmányom, a kókusz kosár. Persze biztos már más is kitalálta, na de sebaj.

 Elkészítés:
Kókusz kosár: kókusz reszeléket összekevertem mézzel, kis citromlével, és felöntöttem olvasztott kókusz olajjal. Fakanállal jól összekevertem, majd kosárkákba nyomkodtam.  Hidegre tettem! :-)  Ott jól megdermedt, és ilyen cuki kosárka lett.
Csináltam bele kesudiós kókuszkrémet. Turmixgépbe öntöttem előre beáztatott kesudiót, vizet, kókusz olajat, citromlevet, mézet, vaníliát. Jó krémesre turmixoltam, majd a végén a kókuszreszeléket is beletettem. A krémet a kosárkákba töltöttem és kókuszreszelékkel megszórtam.

Kókusz golyó:
Maradt krémem, nem is kevés így ezt is felhasználtam. Tettem még hozzá kókusz reszeléket és mandula forgácsot,( ez el is hagyható)ill aki szereti nyomhat a közepükbe egész mandulát. Golyókat formáztam, bedobozoltam és felét le is fagyasztottam, mert tele vagyunk édességgel, jól jön még, ha váratlan vendégek érkeznek...

Nincsenek megjegyzések: