2010. december 15., szerda

Alma torta

Elkészítés: Az alap áztatott magokból van, én diót és napraforgót használtam, ezt tettem az aprítóba 2 marok áztatott datolyával. Addig aprítottam amíg a massza jól összeállt. Csatos sütő formába szórtam szeletelt mandulát, majd erre rányomkodtam a tészta masszát, úgy hogy körben 1 centivel magasabb peremet képeztem.
Az almát  lereszeltem, majd  kicsit kézzel kinyomtam, hogy ne áztassa el az alapot. Bekevertem fahéjjal, mazsolával citromlével és pici mézzel, majd ezt az alapra igazítottam.
A csokimáz most banánból készült, de szerintem jobb avokádóból( nem volt). Megturmixoltam 2 banánt kakaóporral, mézzel, fahéjjal, és a maradék almalével hígítottam. Ezt öntöttem a tetejére. Lehet sűrűbbre is hagyni, akkor nem kell bele almalé!

Nincsenek megjegyzések: