2010. december 26., vasárnap

Gyümölcskosár


Ez "naggyon" jól sikerült, be is faltam reggelire. Na igen nem az a tipikus reggeli na de KARÁCSONY van!

Szerettem volna valami színeset, itt a szürke télben, és agyalgattam mi is van itthon. Aszalóba már tegnap este bekészítettem a tésztát, csak valami töltelék kellett...avokádó, mangó, gránátalma...és ez lett a végeredmény.
Gyümölcskosár:
Elkészítés:
A tészta fele mag liszt, én napraforgót őröltem ezt tettem bele, de dióval vagy mandulával biztos finomabb meg drágább :-) másik fele hajdina liszt. 2 napig csíráztattam a hajdinát majd megaszaltam és ezt kávédarálóban liszt állagúra dolgoztam. A 2 lisztet összeöntöttem, beáztatott datolyákat megturmixoltam kis vízzel ezt a liszthez öntöttem, tettem bele fahéjat, vaníliát, kis sztiviát édesíteni, és összegyúrtam, ha nagyon ragad kókuszreszelékkel lehet sűríteni. Ezt a masszát formába nyomkodtam és beraktam az aszalóba éjszakára. Reggel a formából kiborítottam és megtöltöttem.
Töltelék: avokádót turmixoltam kevés mangóval, narancshéjjal, narancslével, mézzel, vaníliával. Ezt töltöttem a kosárba, majd erre mangót kockáztam és megszórtam gránátalmával.

Annyi tésztát csináltam, hogy linzerek is készültek belőle. Még aszalódnak:-)

Nincsenek megjegyzések: