2010. december 28., kedd

Csíra fasírt

Csíra fasírt magyaros ízesítéssel
fél csésze lencsecsíra
1 csésze hajdina csíra
fél csésze beáztatott dió( más mag is jó)
1 szál sárgarépa
fél fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
4 db fél aszalt paradicsom (olajban eltett)
1 friss paradicsom
őrölt kömény, pirospaprika
zöldfűszerek ízlés szerinti mennyiségben, snidling, petrezselyem...só.
Fél adag hajdinát betettem az aprítóba, a többi hozzávalóval( kivéve lencse és fél hajdina). Az aprított krémhez kevertem a maradék hajdinát és lencsét. A masszából rudakat formáltam betettem az aszalóba. Amikor már kicsit összeszáradt, felszeltem és úgy aszaltam tovább. Ha kihűlt légmentesen lezárva, még sokáig eláll a hűtőben.

A fenti képen avokádós krémmel kínáltam. Tettem bele aszalt paradicsomot, fokhagymát, oregánót, sót citromlét és megturmixoltam. A virágok jégcsapretekből és sütőtökből készültek.

Nincsenek megjegyzések: