2010. december 6., hétfő

Karácsonyi mini-kuglóf

Elkészítése: A tészta áztatott magokból, datolyából és kókusz reszelékből van, ezt ízesítettem kis vaníliával és reszelt narancs héjjal, fahéjjal és színeztem karob- és kakaó porral. Ha nem elég édes lehet még bele mézet tenni. A lényeg, hogy ezt betegyük az aprító gépbe és addig vegyítsük amíg egy ragacsos állagot nem kapunk. A kókusz reszelékkel hígítjuk, hogy ne legyen olyan tömény. A végén áztatott mazsolát is dobáltam bele, azért a végén, hogy ezek egészben maradjanak. Fogtam egy mini kuglóf formát az aljába szórtam kókusz reszeléket majd belenyomkodtam a masszát. Óvatosan egy tányérra butítottam az egészet.
A tetején kesudiókrém van. Kesudiót áztattam 1 napig majd kis citromlével, vaníliával mézzel megturmixoltam homogén krémmé. Lehet tenni még vizet is hozzá, ha nem elég híg.

Nincsenek megjegyzések: