2010. december 16., csütörtök

Töltött avokádó, mediterrán salátával

Ma ez volt a vacsim. Egy csepp nyár a télben.

Elkészítés:
Saláta: paradicsom (datolya paradicsom, ez ízletesebb télen) cikkekre vágva, cukkini kockázva, fekete olivabogyó és aszalt paradicsom olajban eltéve, ezt belekockáztam. Oregánót szórtam rá, meglocsoltam citromlével és sóztam. (Ecetet érdemes kerülni a táplálkozásban, vesének ellensége. Használjuk takarításhoz)
Avokádót félbevágjuk, kivesszük a magját és a mag helyére kerül a töltelék ill. pástétom.

Pástétom: Áztatott mag az alap. Én napraforgót, diót és tökmagot tettem vegyesen és ,hogy még több krémet kapjak tettem bele cukkinit is, dúsít íze semleges. Kell fokhagyma, hagyma, aszalt paradicsom olajban eltéve, fél friss paradicsom, kis sárgarépa, 7 fűszer só, zöldség zöldje és szója szósz. Én mindezt beletettem a turmix gépembe. Akinek nem elég erős a turmix gépe inkább aprító gépben csinálja! A krémből kézzel golyót csináltam és az avokádóba helyeztem.
Ez a pástétom finom hús helyettesítő és jó fehérje forrás, kenyérre kenve, mint májkrém használható.

Nincsenek megjegyzések: