2011. január 22., szombat

Almás pite /apple pie/



Természetesen rengeteg formában lehet ezt a sütit elkészíteni, lehet gyümölcs torta formában, lehet csak simán egy tepsiben aztán felkockázni, lehet kis kosarakba tenni...

Most ezt az aprócska sütit csináltam, mert szinte minden nap kikísérletezek valami édeset, de a fogyasztását nem szeretném túlzásba vinni.

Az alap dióból van. Diót áztattam, megdaráltam, összekevertem mézzel, fahéjjal, majd formába nyomkodtam. 

Almát meghámoztam, összevágtam, majd aprító gépbe tettem, és meglocsoltam citromlével, hogy szép fehér maradjon. Kicsit aprítottam, lecsöpögtettem és a formába nyomkodtam. Lehet édesíteni is, ha nem elég édes az alma, ill.  szórni bele mazsolát. Lehúztam róla a formát, megszórtam fahéjjal és aszalt almával díszítettem:-)

Nincsenek megjegyzések: