2011. január 13., csütörtök

Friss csírafasírt rizzsel

Íme a gyors ebéd, de tényleg kb 10 perc alatt kész volt, igaz nálam minden fontos eszköz, gép a pulton kézközelben van.
A köret rizs ill cukkini tészta. A rizst cukkiniből és zöldségből (gyökér, ja bocs ez nem káromkodás:-)) készítettem, kis citrommal, sóval, olíva olajjal.

Fasírt öntettel, 1 embernek való mennyiség...

Elkészítés: fél paradicsom, fél aszalt paradicsom olajban eltéve, 1 kápia paprika, 3 karika sárgarépa, kevés gomba. Ezt aprító gépben összedolgoztam, majd felét turmix gépbe tettem, avokádóval, vízzel turmixoltam. Ez lett az öntet. Ami az aprítóban maradt ahhoz tettem 2 marok lencse csírát. Kanállal összekevertem. Kávé darálóban megdaráltam aszalt fasírozottat, ebből lett a zsemle morzsa. A fasírtba is tettem kicsit, hogy jobban összeálljon, majd a gombócokat beleforgattam. Ha nincs szárított fasírtod, ajánlom helyette a magörleményt. A babér leveleken gomba van. Gombát 1 éjszakát pácoltam aszalt paradicsomról leöntött fűszeres olajban, majd megaszaltam.

Nincsenek megjegyzések: