2011. január 6., csütörtök

Böjt vagy nem?

El voltam havazva, de már vagyok:-) és bizony agyalok és gyűjtöm az erőt, mert érzem, hogy érik egy kis böjt...
Az ünnepek bizony érződnek és talán látszanak is. Kéne 1 néhány nap a tisztulásra. Csináltam már néhány ilyen kúrát, léböjtöt. Ami nekem tetszett az a NEERA sziruppal végzett kúra. 10 napig csak folyadékot ittam. (+ vele jár a tartós súly csökkenés. Kb. 4-5 kilót fogytam.) Persze ilyen durva dologba kockázatos belevágni. Aki nem egészséges annak nem ajánlom, mivel az ilyen gyors méregtelenítések mindenféle galibát is okozhatnak, pl, elindulnak a kövek amikről eddig vagy nem tudtunk vagy tudtunk és az bizony több mint kellemetlen...

Majd jelentkezem, talán hétfőn kezdem...kislány oviba...kell a nyugalom és a kísértések minimalizálása!

1 megjegyzés:

Imre írta...

Kísértések minimalizálása? Akkor jobb ha elköltözöm?:)