2011. január 27., csütörtök

Diéta 3. és 4. napja /Diet 3. and 4. day/

Tegnap úton voltam, így most írom le a napi menüt, ill. a tegnapi menüt. Már teljesen megszoktam a nyers ételeket, most nem is hiányzik más. Testvérem is jól bírja, kedvence a tzatziki volt, így holnapra is csináltam:-) Mérlegre még nem álltam, majd a végén...

Diéta 3. napján reggelire gyümölcsturmixot ittam, banánból, narancsból és almából. Turmixoltam bele lenmagot is, így laktatóbb. Ebédre görög salátát, tzatzikit és csíra fasírtot készítettem. Ez lett a vacsi is.

Diéta 4. nap. Ma reggel gyümölcsturmixot ittam, banánból, ananászból és narancsból, fahéjjal ízesítettem. Ebédre készült gyümölcs leves, cukkini tekercs, politiki salátával.

Gyümölcs leves: Turmix gépbe tettem, banánt, ananászt, kicsi vaníliát, datolyát, 1 narancsot. Ez a leves és tettem bele ananász, kivi és eper darabokat.

Politiki saláta: (görögöknél ettem) reszeltem, káposztát, kaliforniai paprikát, zeller szárat, sárgarépát, vágtam rá snidlinget, megsóztam citromlevet és olíva olajat locsoltam rá.

Cukkini tekercs: Cukkinit felszeleteltem krumpli hámozóval, de lehet uborka gyalun is. 3 szeletet egymás mellé tettem úgy, hogy fedésbe legyenek. Erre került a töltelék, amit turmix gépben készítettem. Áztatott napraforgó magot, avokádót kis vizet, paradicsomot, kaliforniai paprikát, fokhagymát, szójaszószt, sót , citromlevet tettem bele és kis vízzel megturmixoltam. Lehet ízlés szerint fűszerezni. A kész krémbe vöröshere és mungóbab csírát kevertem. Ezt tettem a cukkinire, majd feltekertem. Készítettem öntetet is hozzá. Turmix gépbe tettem avokádót, paradicsomot, sót, fokhagymát kis zöld fűszert. Ezt csorgattam a cukkini tekercsekre, majd csíráztatott, fűszeres napraforgó maggal szórtam meg.

Tzatziki: Uborkát kockáztam egy tálba. Öntetet turmix gépben készítettem Áztatott kesudiót turmixoltam, olíva olajjal, fokhagymával, citromlével, sóval, kis vízzel. Lehet bele tenni cukkinit is hámozva, így könnyebb lesz az öntet. Összeturmixoljuk és belekeverjük az uborkába. Ha hagyjuk kicsit érni még finomabb.
Többi receptet is felteszem később...

Nincsenek megjegyzések: