2011. január 20., csütörtök

Málna csoda /raspberry surprise/

Málna csoda

Ez az ! Még a tányért is kinyaltam:-) Egy falat nyár.
A kosár úgy készült, hogy muffin formába tettem folpackot abba nyomkodtam bele, így könnyen ki lehetett szedni, majd a kosarak oldalát mogyoró darába forgattam. Alapanyag, aprított napraforgó mag, sztívia, kókusz reszelék, egy részét kávé darálón daráltam hogy homogénebb legyen. Azért, hogy összeálljon, narancs levet öntöttem hozzá.


A krémet turmixgépben csináltam. Tettem alapnak kesudiót, vizet, kicsi banánt csak annyit, hogy íze ne érződjön ki, végül mangót és málnát . Nekem elég édes lett, ha kell lehet édesíteni, mézzel ...
Kosárba belekanalaztam, majd málnával, vágott mogyoróval díszítettem. Próbáltam hab nyomóba is tenni, így volt olyan kosár aminek az aljába került a málna és tetejére a hab. 

Tegnap este készültek ezek a finomságok, sajnos nem tudtam vakuval jó képeket csinálni, így fagyasztóban aludtak és reggel fotóztam. Bizony kéne valami jobbacska gép. Sok blogon olyan szép fotók vannak, én is szeretnék...

5 megjegyzés:

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Ez a málnás csoda nagyon finom lehetett !!

Sütő Mónika írta...

Az, isteni, nem az a bolti süti típus, nem is olyan édes. Ez tele van szeretettel, amit én szöszmötöltem vele...

Sophia írta...

Gyönyörűek!!!

Szamóca írta...

Hát ez eszméletlen jól néz ki! Nagyon ügyes vagy.

Sütő Mónika írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm!