2011. január 13., csütörtök

Útravaló



Ígértem, hogy adok néhány tippet , hogy mit praktikus vinni utazásra. 
Nyáron már nagy %-ban nyers evő voltam. Sokat utaztam, munkámból adódóan heteket töltöttem szállodában. Reggelizni le se mentem, hanem a szobámban készítettem egy gyümölcs turmixot. Nem kellett más hozzá csak víz, gyümölcs és egy botmixer amit a hozzá tartozó mixerpohárral vittem. Ha nem lenne idő meginni, vagy vinnénk későbbre is magunkkal egy sima befőttes üveg is megteszi, ebbe beletöltjük és indulás. Ebédnél és vacsoránál svédasztal volt, ott mindig találtam friss zöldségeket amikből összeállíthattam 1 salátát. Hogy ne legyen unalmas a saláta, lehet becsempészni az étterembe kis üvegbe saját készítésű salátaöntetet, de a legtöbb helyen van só, olíva olaj meg egy kis citromlé. Ha szoktál aszalni, rengeteg finomságot vihetsz, aszalt gyümölcsöket, fasírozottat, cukkinit, műzliszeletet, kekszeket, krékereket és még sorolhatnám. Voltunk néhány napra síelni oda még a csíráimat is vittem befőttes üvegben és bizony meghálálták a törődést ott is szépen nőttek tovább. Az üveg tetejére harisnya darabot gumiztam, ezen keresztül könnyen lehetett leöblíteni és leszűrni, utazás idejére meg rácsavartam a tetejét. Természetesen a friss gyümölcs mindig jobb, mint az aszalt, ha tehetjük vigyünk vagy vegyünk azt. Most hirtelen ennyi ugrott be, majd még kiegészítem, ill ha van Nektek is ötletetek kérlek írjátok meg!

A zacskóban fahéjas aszalt alma van.

Nincsenek megjegyzések: