2011. január 10., hétfő

Böjt 1 nap


Hétfő van és bizony a kellő lelkesedés és akarat összegyűlt így elkezdtem egy laza böjtöt. Már este van így bátran kijelenthetem, hogy az első napon túl vagyok. Ma gyümölcsturmixot ittam egész nap. 1 ananászt, 2 banánt és kb 6 mandarint turmixoltam, ez volt a mai menü. És bizony az égiek is velem voltak, mert nagyon jól bírtam, semmi éhesség meg hiány érzet....pedig a hold állása nem kedvez...azért én holnap folytatom. Holnap kicsit durvább lesz ,mert zöldség leveket fogok inni, persze nyersen, céklát, répát...majd kitalálom. Most jöttem meg zoombáról, nagyon jó volt, testvérem és most először anyukám is csatlakozott. Ajánlom mindenkinek rendkívül szórakoztató, végigtáncolunk 1 órát és közben izmosodunk, fogyunk.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Gratulálok!!!
Lassan én is betervezek egy pár naposat, aztán majd tavasszal egy hosszabbat. Sok sikert a mi naphoz.

Sütő Mónika írta...

Szia!
Köszönöm! Már nagyon éreztem, hogy jó lenne egy kis böjt az ünnepek után. Kicsit több édeset evett az ember...Most, hogy én találom ki milyen leveket iszom ez ad egy kis szabadságot, könnyebbséget, nem nagyon szeretem az előírt dolgokat, ha megmondják na ez a tuti ezt így kell! Befelé figyelek és kérem a segítséget az égiektől...
Csak biztatni tudlak, Te is böjtölj! Jó egészséget, szép napot!