2011. január 20., csütörtök

Kapros tortácska

Vettem egy szuper formát örülök neki:-) persze csak egy egyszerű lángos szaggató, de ilyen gyönyörűségeket lehet vele csinálni. Mennyivel szebb, mint ha csak kupacba raktam volna a sok zöldet...

Kapros tortácska

Fogtam a formám ami olyan, mint egy pogácsa szaggató csak nagyobb, ezt letettem a tányérra és elkezdtem rétegesen belenyomkodni a hozzávalókat. Alsó réteg cukkini julienre vágva (van egy hámozóm ami úgy néz ki, mint a krumpli hámozó, de mégse:-) na az csinál ilyen csodákat. Kb 600 Ft volt talán Lidl-be vettem) Cukkinit lenyomkodtam, erre jött 1 réteg mag pástétom. Napraforgó magot áztattam, azt turmixoltam cukkinivel, aszalt és friss paradicsommal snidlinggel, fokhagymával, kápia paprikával.
A pástétomra kockára vágott kápia paprika, majd avokádó szeletek, erre paradicsom szeletek és a tetejére rizs. Nekem most karfiol volt kéznél így abból készült, de lehet 
 fehérrépából, zellerből, cukkiniből..aprítógép és kész.
Az öntet na az a kapros. Izgi lett. Kevés napraforgó magot turmixoltam citromlével vízzel avokádóval és kaporral, sóztam, kis zöld fűszer és kész.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Szuper a tálalás ::)) Menő séfek is használják ezt az egyszerű de nagyszerű módszert. Az én étvágyamat nem kell gerjeszteni, de ettől a látványtól bárkinek beindulnak az ízlelő bimbói ::)))

Sütő Mónika írta...

Bizony milyen egyszerű, most valahogy minden ételt legszívesebben ebbe a formába nyomkodnék:-)
Fogok is, hehehe