2011. január 29., szombat

Epres, csokis-málnás jégkrém /Strawberry, chocolate and raspberry ice lolly/

Bizony az előző adag elkopott így ismét jégkrém készítésébe fogtam. Kicsi lányom mindent szeret ami rózsaszín, neki eper jégkrém készült. Nekünk meg finom csokis málna darabokkal. 2 pálcikát nem találtam, így fahéj rudat dugtam bele, az lett a pálcika. Sokkal szebb és természetesebb lett ezzel a pálcikával.

Epres jégkrém: hogy jó krémes és sűrű legyen a krém alapja az avokádó, melynek íze semleges, de finom bársonyos lesz tőle az állaga. Turmixgépbe tettem avokádót, epret, mézet és addig turmixoltam, míg szép homogén lett. Formába öntöttem.

Csokis-málnás jégkrém: az alap itt is avokádó. Avokádót turmixoltam, vaníliával, juhar sziruppal, kakaó porral és pici fahéjjal. Jó sűrű massza lett. Félig felöntöttem vele a formát, málnát szórtam bele és pálcikával belekevertem. Maradt még krémem, ezt felöntöttem kevés mandula tejjel és még adtam hozzá fahéjt. Turmixoltam és ráöntöttem a csokira. Ebbe jöhet a fahéj pálcika:-)

Egyszerű és nagyszerű. Bizony nem győzöm Emmának mondani, hogy lassabban egye, meg ne harapja...

Nincsenek megjegyzések: